Wednesday, July 13, 2011

NAH! amek la RESULT nih!


*klik gambar untuk tumbesaran*

Em... aku KECEWA :(
aku dah agak dah...

ALLAH je yg tw perasaan aku skang ni..mmg mse mula2 nk bkk n nk tw result,internet agak jam..tp Alhamdulillah.dapat jgk dgn sekali refresh je :) tp keputusan tuh langsung tak mmbuatkan aku gembira.aku pandang bnde alah ni terus aku menjerit kuat2 lpas tuh buat2 nanges *mcm ni la owg xde perasaan.nanges pon nk kne buat2.*
 KENAPA LA AKU DIPILIH... T_____T

Huhh.. kenapa tak >
" Maaf! Anda terpilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara Siri 9/2012. "
atau
" Tahniah! Anda tidak terpilih untuk menyertai Program Latihan Khidmat Negara Siri 9/2012. "

=.='

10 comments:

azwa said...

untungnya/...dapat p,,
saya yang teringin nak p..tak dapat pun..:(

azwar syuhada said...

tahniah la dapat p..
saya yg teringin nak p..
tak dapat p..pun..:(

Afiq Din said...

haha... terpilih???
jaga2 la kat sane ye

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

azwa: olooo~~~ tuka lah jom! :D hehe

afiq din : hahah.. :D aiyooo~~ jgn ckp mcm tuh... T____T

Nuryn Weida said...

hey..bestla plkn!!!!=)

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

errrkkk :S

qlah said...

hehe . takpe2 .

good luck ea . hehe :P

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

hohohoho~~~ sedihhh...

Said Safiuddin said...

dapat ke ? sedih gila, haha

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

hahha! tw xpe! gila btol-.-'